dilluns, 21 de març del 2016

Comencem!

Hola a tothom!
Fa uns anys vaig començar a escriure un bloc que, bàsicament, tractava de costura i ganxet.
Últimament gairebé tot el que publicava era de costura, però em faltava alguna cosa. No hi posava el mateix interès ni la mateixa il·lusió que quan vaig començar.

Així doncs, he decidit començar de nou, i no centrar-lo únicament en la costura. Òbviament, serà un dels temes principals, ja que és una afició que m'encanta i, sobretot últimament quan cuso pel meu nen.

A més a més, també vull compartir més coses, com receptes de cuina (de les bones, boniques, barates i ràpides!!) i  els comentaris dels llibres que vaig llegint. Ja sé que això és molt subjectiu, però m'encanta llegir i així podem comentar i recomanar.
De moment les lectures seràn d'adults, però amb el temps també m'agradaria afegir-ne de nens, però de moment el meu fill encara està amb els llibres de tocar i escoltar.

Per curar-me en salut també he afegit una pestanya que es diu "calaix de sastre" per tots aquells temes que puguin anar sorgint.

Bé, espero que us quedeu per aquí!!


0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada