dimarts, 6 de febrer del 2018

No és pas boig qui a casa torna

Hola!
Avui m'he decidit a tornar a escriure per aquí, fa més o menys un any que no havia posat res, i és que ha sigut un any diguem-ne amb alguns canvis.

A la meva feina sempre havia estat a mitja jornada, perquè al ser profe de llatí i no fer-se grec gairebé a cap institut sempre m'havia tocat fer aquesta jornada, això l'any passat va canviar i entre la jornada sencera i el Pau no tenia temps per a res.

Però les coses han tornat a canviar, a finals de l'any passat em vaig tornar a quedar embarassada, i a la setmana 16 se'm va trencar la bossa del líquid amniòtic. A partir de llavors he estat fent repòs (ara estic a la 24). El pronòstic que ens van donar els primers dies a l'hospital va ser molt negre, però a poc a poc n'he recuperat una mica i ara em vaig mantenint al mínim perquè tot vagi bé.

M'havia plantejat tornar a publicar coses abans, però no tenia l'ànim per gaire res. Últimament ja em porten des de Barcelona, han respòs molts dels meus dubtes i sembla que estic més animada per "fer" coses, ja que bàsicament em passo el dia reposant al sofà.

No us penseu que per ser el primer dia que torno a publicar us ensenyaré alguna cosa molt espectacular. Us ensenyo una pera, sí, sí, vaig trobar per internet un patró de ganxet i em va fer gràcia. Em pensava que seria més gran, però de seguida ha trobat amo.


Hola!
Hoy me he decidido a volver a escribir por aquí, hace más o menos un año que no había puesto nada, y es que ha sido un año con algunos cambios.

En mi trabajo siempre había estado a media jornada, porqué como soy profe de latín y griego y griego no se hace casi en ningún instituto siempre me había tocado esta jornada, pero el año pasado cambió y entre la jornada entera y Pau no tenía tiempo de nada.

Pero las cosas han vuelto a cambiar, a finales del año pasado me volví a quedar embarazada, y a la semana 16 se me rompió la bolsa del líquido amniótico. A partir de entonces he estado haciendo reposo (ahora estoy en la 24). El pronóstico que nos dieron los primeros días en el hospital fue muy negro, pero poco a poco he ido recuperando líquido y me voy manteniendo al mínimo para que todo vaya bien.

Me había planteado volver a publicar cosas antes, pero no tenia ánimo para nada. Últimamente ya me vigilan desde Barcelona, han respondido muchas dudas que tenia y parece que estoy más animada para "hacer" cosas, ya que básicamente me paso el dia reposando en el sofá.

No os penséis que para ser el primer día que vuelvo a publicar os enseñaré alguna cosa muy espectacular. Os enseño una pera, sí, si, encontré un patrón de ganchillo por internet y me hizo gracia. Me pensaba que seria más grande, pero enseguida encontró amo.






Espero que us agradi! Quin rotllo us he fet avui!!

Neus.

2 comentaris:

  1. Ostres doncs a cuidar-se molt i a fer repós! Jo encantada de tornar trobar-te per aquí i de saber de tu! Amb la foto del amigurumi si que podem dir que és la Pera! jajajaa una abraçada

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies! ja anirem parlant per aquí, una abraçada!

      Elimina