dilluns, 12 de març del 2018

Montre Guarda-pijames

Hola!
Per fi he acabat el monstre guarda-pijames que ens va compartir la Kiwa Kawai, moltes gràcies!
A casa ha tingut un èxit espectacular, només veure'l li vaig ensenyar al Pau i ja em va dir que sí que en volia un, i a més a més, em volia ajudar. Així que ahir el vam acabar entre tots dos.
A la nit no li hem pogut pas treure ni per dormir, sort que és tovet!

Al meu xicot també li va agradar molt, ja m'anava dient que li fes al Pau la versió motxilla!

Aprofito i enllaço al Menuda inspiración de la Pantigana, que també fa moltíssim que no hi enllaço res.

També ha tingut tant d'èxit aquest monstre a casa vostra?

Fins una altra!






Hola!
Por fin he terminado el monstruo guarda-pijamas que nos compartió Kiwa Kawai, muchas gracias!
En casa ha tenido un éxito espectacular, sólo verlo se lo enseñé a Pau y ya me dijo que sí que quería uno, i además, que me quería ayudar. Así que ayer lo terminamos entre los dos.
Por la noche no se lo hemos podido quitar ni para dormir, suerte que es mullido!

A mi novio también le gustó mucho, ya me iba diciendo que le hiciera al Pau la versión mochilla!

Aprovecho y enlazo a Menuda inspiración de la Pantigana, que también hace muchísimo tiempo que no enlazo nada.

También ha tenido tanto éxito este monstruo en vuestra casa?

Hasta otra!

8 comentaris:

  1. M'encanta i m'encanta que hagi tingut èxit a casa!!!
    moltes gràcies per participar!!!

    ResponElimina
  2. Quina monadaaaaa! Doncs més val que no l'ensenyi per aquí, que me'l demanaran!! jejejeje

    ResponElimina
  3. Es precioso, aquí también fueron un exitazo (costura conjunta incluída)

    ResponElimina
  4. Jo vaig fer la versió motxilla i la meva nena no se la treu per res. Hi guarda les seves joguines preferides i sempre la porta quan sortim de casa. Ha estat tot un èxit!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sí, a mi em sembla que també em tocarà cosir-la!

      Elimina