dimarts, 20 de març del 2018

Porta entrepans per tots

Hola!
Finalment he acabat tots els porta entrepans. El de flors que us vaig ensenyar és el meu, el de la tela de bolets el del meu xicot i, finalment, el de la tela de cotxes el del Pau.

Per fer el del Pau, com que encara menja entrepans molt petits n'he reduït la mida. Si voleu saber les mides que vaig fer servir per fer els dels adults mireu aquí.
Aquest de llargada l'he fet de 38cm., el tros de velcro llarg (la part suau) de 20cm. i el tros de velcro curt l'he deixat igual de 8cm.

Al del Pau també li he posat una cinta d'hilos y más a la part del velcro que es lliga. Li he posat la de Made by mami, en tinc més, però aquesta és la que més he fet servir de tros!

Espero que us agradin!!




_________________________________________________________________________________

Hola!
Finalmente he terminado todos los portabocadillos. El de flores que ya os enseñé es el mío, el de la tela de setas es el de mi novio y, finalmente, el de la tela de coches es el de Pau.

Para hacer el de Pau, como aún come bocadillos muy pequeños he reducido las medidas. Si quereis saber las medidas con los que hice los de adultos mirad aquí.
Éste de largo lo he hecho de 38cm., el trozo de velcro largo (la parte suave) de 20cm. i el trozo de velcro corto lo he dejado igual, de 8cm.

Al de Pau también le he puesto una cinta de Hilos y más a la parte del velcro con la que se ata. Le he puesto la de "Made by mami", tengo más, pero ésta es la que más he utilizado de trozo!

Espero que os gusten!

3 comentaris:

  1. Ho tinc pendent, ho tinc pendent, ho tinc pendent! De moment li vaig posant els entrepans dins un tupper a la nena, jajajaja! M'encanta que tu n'hagis fet per tota la familia d'una tacada!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sí perquè si no algú segur que s'hagués quedat sense! És posar-s'hi i ja veuras!

      Elimina
  2. Què bonics! jo la veritat és que n'he cosit però encara no n'he fet cap per a mi. Allò que diuen en casa de herrero cuchillo de palo! M'hauré d'animar ja ho veig. Una abraçada

    ResponElimina