dimecres, 20 de juny del 2018

Malles Mrdm

Hola!
Avui us ensenyo unes malles fetes amb el patró que la Dawn de Mi rincón de Mariposas ens va compartir, moltes gràcies!!
L'unica cosa que vaig canviar del patró va ser pujar-les una mica de la cintura, ja que només hi volia posar una gometa petita ben bé per aguantar una mica més. La mida em va perfecte, ja tinc patró per fer malles!

La tela la vaig veure un dia que vaig anar a la Plana per agafar roba per fer cosetes als nens, però no me la vaig comprar. Al cap de poc hi vaig tornar i no me'n vaig poder estar, només veure-la ja hi havia vist les malles, així que l'havia d'agafar. Em sembla que és una de les poques vegades que agafo una tela sabent què hi vull fer.

A mi m'encanten, i són tant còmodes!







Aprofito que és dimecres i enllaço al mimi de les malas costureras.

Fins una altra!

_________________________________________________________________________________

Hola!
Hoy os enseño unas mallas hechas con el patrón que Dawn de Mi rincón de mariposas nos compartió, muchas gracias!!
La única cosa que cambié del patrón fue subirlo un poco más de la cintura, porque sólo quería ponerle una gomita pequeña para aguantar un poco más. La medida me va perfecta, ya tengo patrón para hacerme mallas!

La tela la ví un dia que fui a comprar a la Plana telas para hacerles cosas a los niños, pero no me la compré. A los pocos días volví y no me pude estar, con sólo verla ya vi unas mallas, así que la tenía que cojer. Me parece que es una de las pocas veces que cojo una tela sabiendo qué quiero hacerme con ella.

A mi me encantan, y son tan cómodas!

Aprovecho que es miércoles y enlazo al mimi de las malas costureras.

Hasta otra!

1 comentari:

  1. Són precioses!! M'encanta la tela, i m'alegra molt que el patró t'hagi anat bé! 😄😘

    ResponElimina