divendres, 1 d’abril del 2016

El hombre duplicado

Hola!
Avui va de llibres!

Ahir em vaig acabar de llegir El hombre duplicado de José Saramago.



No havia llegit mai res d'aquest autor, i la veritat és que em va sorpendre. 

Me'l va deixar una companya de feina i em va dir que m'agradaria, i no es va pas equivocar!

Per començar penso que s'ha de tenir en compte que aquest autor gairebé no fa servir signes de puntuació, cosa que al principi em va sorprendre. Em va costar una mica acostumar-m'hi.

He de dir que al principi el llibre no prometia massa però a mesura que vas llegint cada vegada es fa més interessant, fins que arribes al final. Jo, personalment, no me l'esperava gens, i això d'un llibre m'agrada molt.

El llibre tracta d'un professor d'història normal i corrent que un dia el professor de matemàtiques li recomana una pel·lícula perquè es distregui. A partir d'aquest fet la seva vida canviarà dràsticament.
A la pel·lícula veu un actor que és exactament igual que ell, això l'afecta molt i, a partir d'aquí, comença una recerca que no el deixarà tranquil durant molt de temps.

Durant aquest temps reflexiona sobre què és el què el fa únic i les conseqüències que existeixi una persona exactament igual que ell.

Personalment, aquest llibre m'ha agradat molt, tot i la forma de ser escrit, és interessant i té un final inesperat.

_________________________________________________________________________________


Hola!
Hoy va de libros!

Ayer terminé el Hombre duplicado, de José Saramago.

No había leído nunca nada de este autor, y la verdad es que me sorprendió.
Me lo dejó una compañera del trabajo y me dijo que me gustaría, y no se equivocó!
Para empezar, creo que se tiene que tener en cuenta que este autor casi nunca utiliza signos de puntuación, cosa que al principio me sorprendió. Me costó un poco acostumbrarme.

Tengo que decir que al principio el libro no prometía mucho pero a medida que vas leyendo cada vez se hace más interesante, hasta que llegas al final. Yo, personalmente, no me esperaba el final para nada, y ésto de un libro me gusta mucho.

El libro trata de un profesor de historia normal y corriente que un día el profesor de matemáticas le recomienda una película para que se distraiga. A partir de este hecho su vida cambiará drásticamente. A la película ve un actor que es exactamente igual que él, ésto le afecta mucho y, a partir de aquí, empieza una búsqued que no lo dejará tranquilo durante mucho tiempo.

Durante este tiempo, reflexiona sobre qué es lo que lo hace único y las consecuencias de que exista una persona exactamente igual que él.

Personalmente, este libro me ha gustado mucho, a pesar de la forma de estar escrito, es interesnte y tiene un final inesperado.

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada