dimecres, 16 de maig del 2018

Clauers

Hola!
Avui us ensenyo clauers dels que es pengen al coll. Els vaig fer de manera molt senzilla. Vaig anar ajuntant teles fins que van fer un metre, les vaig cosir, girar i enganxar per dalt. A prop del clauer hi vaig fer un repunt perquè no es giressin les claus i ja està.

En vaig fer tres, el primer no em va quedar gaire bé i segurament el desfaré i tornaré a fer, i els altres dos ja són més decents. En vaig fer un per mi i un per regalar, que ja està embolicat.

I poca cosa més, aprofito per enllaçar al #mimi de les #malascostureras.






Fins una altra!

_________________________________________________________________________________

Hola!
Hoy os enseño unos llaveros de ésos que se cuelgan en el cuello. Los hice de manera muy sencilla. Ajunté telas hasta que hicieron un metro, las cosí, las giré i las enganché por arriba. Cerca del llavero hice un pespunte para que no se giraran las llaves i ya está.

Hice tres, el primero no me quedó muy bien y seguramente lo desharé y lo volveré a hacer, y los otros dos ya son decentes. Hice uno para mi y otro para regalar, que ya está envuelto.

Y poca cosa más, aprovecho para enlazar al #mimi de las #malascostureras.

Hasta otra!

1 comentari:

  1. Doncs queda molt bonic i m'agrada la idea de fer un repunt a la punta perquè no és girin les claus. Una abraçada

    ResponElimina