dimecres, 30 de maig del 2018

Coll i bosses de la compra

Hola!
Avui us ensenyo un parell de coses que feia temps que necessitava. La primera és un coll per ara entretemps, amb la tela de sempre, que encara me'n queda força.

La segona unes bosses per anar a comprar. Sempre en tenia una a la motxilla, i feia força temps que se'm va trencar de tot el que la feia servir. Ja feia temps que en volia fer, i amb el tutorial que va fer mi rincón de mariposas em vaig acabar d'animar. Les vaig fer com ella explica, amb costura francesa, i la veritat és que queda molt polit. Ja que hi era en vaig fer dues.





Aprofito i enllaço a #mimi de les malas costureras.

Fins una altra!!
_________________________________________________________________________________

Hola!
Hoy os enseño un par de cosas que hacía tiempo que necesitaba. La primera es un cuello para ahora entretiempo, con la tela de siempre, que aún me queda bastante.

La segunda, unas bolsas para ir a comprar. Siempre tenia una dentro de la mochilla, y hacía bastante tiempo que se me rompió de todo el uso que le dí. Ya hacía tiempo que quería hacer, y con el tutorial que hizo mi rincón de mariposas me acabé de animar. Las hice como ella explica, con costura francesa, y la verdad es que queda muy limpio. Ya que estaba hice dos.

Aprovecho y enlazo a #mimi de las malas costureras.

Hasta otra!!

5 comentaris: