dilluns, 7 de maig del 2018

Bati pel Pau

Hola!
He tornat, havia deixat això una mica abandonat una altra vegada, però aquest cop tinc una bona excusa, em vaig posar de part i ja som un més a la família.

Quan encara estava embarassada alguns dies corria per casa amb batí i el Pau em deia que ell no en tenia cap i que en volia un com el meu, així que vaig agafar un retall de roba de suadera gris que tenia per casa i li vaig començar a fer. El patró el vaig treure d'una jaqueta seva i el vaig allargar. Vaig fer algo molt senzill, però es va quedar a mitges.

Després d'un mes d'hospitals i de córrer molt finalment estem tots quatre a casa i vaig poder acabar tot de coses que havia deixat a mitges.

Com que un batí amb una tela gris era molt soso el Pau va decidir que els botons serien uns "sols de colors" que en diu ell i per tota la part del davant hi vam posar dinosaures, com si fossin pegats.








Encara no he pogut fer cap foto amb relleno.
Enllaço amb menuda inspiración de la Pantigana.

Fins una altra!


_________________________________________________________________________________


Hola!
He vuelto, había dejado esto un poco abandonado otra vez, pero esta vez tengo una buena excusa, me puse de parto y ya somos uno más a la família.

Cuando aun estaba embarazada algunos días corría por casa con batín y Pau me dijo que él no tenía ninguno y que quería uno como el mío, así que cogí un retal de ropa de sudadera gris que tenía por casa y se lo empecé a hacer. El patrón lo saqué de una chaqueta suya y lo alargué. Hice algo muy sencillo, pero se quedó a medias.

Como que un batín con una tela gris era muy soso Pau decidió que los botones serian unos "soles de colores" que los llama él y por toda la parte delantera pusimos dinosaurios, como si fueran parches.

Hasta otra!

1 comentari:

  1. Primer de tot moltes felicitats i benvingut al nou membre de la família. En segon lloc dir-te que m'encanta el batin ha quedat d'allò més divertit. Una abraçada

    ResponElimina