dilluns, 21 de maig del 2018

Corona d'aniversari

Hola!
Aquest any vaig amb molt temps d'antelació (com es nota que estic de baixa) i ja gairebé ho tinc tot preparat per l'aniversari del Pau, que farà 3 anys el dia 1 de juny.
Aquest any ja tolera tenir alguna cosa al cap, i quan li vaig dir si volia que li fes una corona va dir que sí, que se la posaria.
Així doncs, he fet la corona. Com us podeu imaginar segueixo amb la mateixa tela, però a mi m'agrada molt com ha quedat.
Per lligar-la li he posat un tros de velcro i per posar el número un tros de tela de pissarra i així, potser l'any vinent la podrem aprofitar. a l'interior una capa de velcro per donar-li cos.








Aprofito per enllaçar al menuda inspiración de la Pantigana.
Fins una altra!!

_________________________________________________________________________________

Hola!
Este año voy con mucho tiempo de antelación (como se nota que estoy de baja) y ya casi lo tengo todo listo para  el cumpleaños de Pau, que hará 3 años el 1 de junio.
Este año ya tolera tener alguna cosa en la cabeza, y cuando le dije si quería que le hiciera una corona me dijo que sí, que se la pondría.
Así pues, he hecho una corona. Como os podéis imaginar sigo con la misma tela, pero a mi me gusta mucho cómo ha quedado. 
Para atarla le he puesto un trozo de velcro y para poner el número un trozo de tela de pizarra y así, a lo mejor el año que viene la podremos aprovechar. Al interior una capa de velcro para darle cuerpo.

Aprovecho para enlazar a menuda inspiración de la Pantigana.

Hasta otra!!

1 comentari:

  1. Ben fet no hi ha res com l'antelació. A mi també m'agraden les corones amb pissarra que es poden reaprofitar. Una abraçada

    ResponElimina