dijous, 12 de maig del 2016

Calces

Hola!
Avui vaig molt tard perquè no he tingut temps abans. Ara feia dos dijous que no participava al Rums, i per aquest, que finalment m'havia pogut cosir algo, no me'l podia perdre!

Us ensenyo unes calces que m'he fet amb retalls que tenia per casa. El patró el vaig treure d'unes que em van molt bé, són una mica més altes de cintura que les normals, i no em coincideixen amb la cicatriu de la cesària, que és d'agrair.

Les vaig acabar amb foe per tot arreu. Era la primera vegada que el feia servir i al principi em va costar força, quan per fi ja li havia pillat el truc, la meva màquina va decidir que seria divertit anar trencant el fil de dalt de tant en tant. Això em va fer desesperar una mica, però cap al final, quan ja no se'm trencava encara vem acabar bé.

La protecció de dins la vaig posar com explica la Pantigana en un tutorial fantàstic i queda super bé, sense cap costura.


Us deixo amb les fotos:




Fins una altra!!


_________________________________________________________________________________


Hola!
Hoy voy muy tarde porque no he tenido tiempo antes. Ahora hacía dos jueves que no participava en Rums, y para éste, que finalmente me he podido coser algo, no me lo podía perder!

Os enseño unas bragas que me he hecho con retales que tenia por casa. El patrón lo saqué de unas que me van muy bien, son un poco más altas de cintura que las normales y no me coinciden con la cicatriz de la cesárea, que es de agradecer.

Las acabé con foe en todos sitios. Era la primera vez que lo hacía servir y al principio me costó bastante, cuando por fin le había pillado el truco, mi máquina decidió que sería divertido ir rompiendo el hilo de arriba de vez en cuando. Ésto me hizo desesperar un poco, pero hacia el final, cuando ya no se me rompía, aun acabamos bien.

La protección de dentro la puse como explica la Pantigana en un tutorial fantástico y queda super bien, sin ninguna costura.

Hasta otra!








4 comentaris:

  1. Que bien que hayas dado con un modelo que te vaya bien y a la vez te evite las molestias en la cicatriz.
    Ahora las podrás hacer en serie y hacerte con una buena remesa de ellas.
    Yo aún no he utilizado el foe, supongo que habrá que cogerle el trancanillo y que después será coser y cantar;))
    Biquiños!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Si, ahora sólo me falta tiempo para poder hacerlo! Besos!

      Elimina
  2. Te quedaron muy lindas, en un principio me pasó igual con el foe, pero cuando agarras el truco es mucho más fácil de la que parece!! besos

    ResponElimina